piątek, 23 maja 2014

Birthday party



           Nastąpił ten dzień 22 maja 2014 r. Małgorzata skończyła 25 lat. Czy to oznacza, że jestem już dorosła, zdecydowanie nie. Zawsze otaczałam się ludźmi młodszymi ode mnie i stąd mój brak wystarczającej dojrzałości. Tak mi się wydaje.

         Dzień moich urodzin to niewątpliwie jeden z najpiękniejszych jakie do tej pory przeżyłam. Doświadczyłam ogromnej miłości i ciepła od moich przyjaciół i rodziny. Czas spędzony na świętowaniu dał mi radości na następne 10 lat ;)

     Z tego miejsca chciałam podziękować once again wszystkim,  którzy przyczynili się do tego, aby urodziny były niezapomniane.

Poniżej krótka fotorelacja z urodzin. Na ustach szminka Rimmel by Kate Moss numer 10.






Jeszcze raz ogromne słowa podzięki za całą organizację imprezy urodzinowej dla wszystkich  naciskiem na Marię i Karolinę (http://awaria.blogspot.com i http://cabanissimalife.blogspot.com )jesteście super kocham was!

Gosha :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz