sobota, 15 marca 2014

Wiosno nadchodź!



   Wiosna to chyba moja ulubiona pora roku. Pewnie ze względu na to, że wiosną są moje urodziny. Z tą porą roku kojarzą mi się zmiany. Zawsze od początku marca staram się stworzyć tzw. Wish list. Zapisuję na niej rzeczy, które chcę albo kupić, albo zmienić w swoim życiu. W tym roku jest podobnie. Niektóre z nich są banalne, jak pędzle Real techniques, czy pas charakteryzatorski. Inne to kwestia mojej zmiany wewnętrzej.

   Aura na zewnątrz coraz przyjaźniejsza, można kreować ciekawe wiosenne stylizacje, poniżej kilka zdjęć z moją propozycją na cieplejsze dni. Oby jak najwięcej ich przed nami ;))












 Sukienka: Second hand

Sweter: New yorker

Płaszcz: no name

Buty: Colloseum

Torba: Parfois

Dodatki:
  zegarek: PARFOIS, naszyjnik: PARFOIS, bransoletki z koralików: PARFOIS, pierścionek I AM







 Buziaki Gosha ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz