sobota, 8 marca 2014

Garden of Eden


Dzień dobry, dzień dobry ;)


Za oknem piękna wiosna i kobiece święto. Tak więc i życzenia. Te najlepsze dla nas. Dla wspaniałych Pań. 

Aura zachęca do próbowania i tworzenia. Wyjście z łóżka przestaje wiązać się z trudem. Pierwszą myślą zaraz po przebudzeniu nie jest już: "dlaczego jest tak ciemno... pewnie zimno też.. zostaję tu!". Wiosna zachęca do tworzenia. Może właśnie dlatego jestem tutaj? Tu i teraz chcę tworzyć. Nie umiem pięknie pisać, śpiewam dla własnej przyjemności, gotowanie ograniczam do próbowania. Ale chcę tworzyć. Umiem malować. Umiem malować siebie, bo od tego zaczęła się moja makijażowa miłość. Kiedyś zakompleksiona nastolatka ukrywająca trądzik, dziś kobieta z bagażem doświadczeń i pomysłem na siebie. Umiem malować i chcę tworzyć. Czy potrzeba mi czegoś więcej? Owszem. Potrzeba mi inspiracji, godzin ćwiczeń, ciągłego doskonalenia. Bo umiem malować, ale chcę się rozwijać. Umiem tyle, ile udało mi się nauczyć przez kilka lat. Czy umiem dużo? Nie wiem. Ale ciągle chcę umieć więcej. 

Mieszkam z dwoma brunetkami. Mają piękne oczy i pozwalają mi doskonalić warsztat na sobie. Dlatego zapraszam Was do wiosennego makijażu, który wykonałam Karolinie. Na początek zdjęcie "przed", a tuż za nim prezentacja makijażu z paletką Sleek Garden of Eden.








Wykorzystane produkty:
- podkład Bourjois 1 2 3 Perfect nr 51 Light vanilla
- korektor Bourjois Healhty Mix nr 52 
- baza pod cienie Essence I <3 stage
- paletka cieni do powiek Sleek Garden of Eden
- puder MIYO transparentny sypki
- bronzer Maybelline Dream Terra Sun 03 bronze
- rozświetlacz Essence seria limitowana
- tusz Rimmel Scandaleyes Retro Glam
- paletka do brwi NYX
- pomadka KOBO nr 302 coral code 


Dziękuję za wsparcie tego rodzącego się blogowego projektu. Mam nadzieję, że nie zawiodę tych, którzy będą tu zaglądać. Pozdrawiam każdego serdecznie i zachęcam do udostępniania mojego bloga wśród Waszych znajomych, za co będę bardzo wdzięczna.

Gosha

4 komentarze:

  1. Piękna Karolina, dzielna Małgorzata :) A Maria wspiera! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super super Malgorzata, sledze na biezaco!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Pozazdrościć talentu, czekam na następne wpisy!

    OdpowiedzUsuń